NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Jakie formy płatności są akceptowane w sklepie?

Obsługujemy HotPay, akceptujemy płatności za pośrednictwem kart kredytowych, przelewów bankowych, systemów płatności elektronicznych oraz blik. Szczegółowe informacje na temat dostępnych metod płatności znajdziesz w sekcji „Metody płatności”.

Jak mogę skontaktować się z obsługą klienta?

Nasz zespół obsługi klienta jest do Twojej dyspozycji! Możesz skontaktować się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego na naszej stronie, wysyłając e-mail, lub dzwoniąc pod podany numer telefonu. Dane kontaktowe znajdziesz w sekcji „Kontakt”.

Czy mogę zmienić lub anulować moje zamówienie po złożeniu?

Zmiana lub anulowanie zamówienia jest możliwa tylko przed jego wysłaniem. W celu zmiany lub anulowania zamówienia prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta jak najszybciej.

Czy muszę zakładać konto, aby dokonać zakupu?

Tak, aby dokonać zakupu w naszym sklepie, wymagane jest założenie konta. Rejestracja konta pozwala na szybsze przejście przez proces zakupowy, umożliwia śledzenie statusu zamówienia oraz zapewnia łatwy dostęp do historii zakupów. Zakładanie konta to prosty proces, który wymaga podania tylko podstawowych informacji i zajmuje tylko kilka minut.

Czy moje dane są bezpieczne?

Bezpieczeństwo Twoich danych jest dla nas priorytetem. Stosujemy zaawansowane protokoły bezpieczeństwa, aby chronić Twoje dane osobowe i transakcyjne przed nieautoryzowanym dostępem.

Czy produkty posiadają gwarancję?

Tak, wszystkie oferowane przez nas produkty są objęte gwarancją producenta. Szczegółowe informacje na temat warunków gwarancji znajdziesz w opisie każdego produktu.

Jak długo trwa dostawa?

Czas dostawy zależy od wybranej metody dostawy oraz dostępności produktów. Szacunkowy czas dostawy zostanie podany przy finalizacji zamówienia. Zazwyczaj dostawa trwa od 2 do 5 dni roboczych.

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Tak, oferujemy 14-dniowe prawo do zwrotu bez podania przyczyny. Aby dokonać zwrotu, produkt musi być nieuszkodzony i w oryginalnym opakowaniu. Więcej informacji na temat procesu zwrotu znajdziesz w sekcji „Zwroty i reklamacje”.

Jak mogę śledzić status mojego zamówienia?

Po złożeniu zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem, który będzie zawierał numer śledzenia. Możesz użyć tego numeru na naszej stronie internetowej w sekcji „Śledzenie zamówienia”, aby sprawdzić aktualny status swojej przesyłki.

Co robić, jeśli otrzymałem uszkodzony produkt?

Jeśli otrzymałeś uszkodzony produkt, prosimy o natychmiastowy kontakt z naszym działem obsługi klienta. W celu przyspieszenia procesu, przygotuj numer zamówienia oraz zdjęcia uszkodzonego produktu. Nasz zespół pomoże Ci w procesie wymiany produktu lub zwrotu pieniędzy.

Czy mogę zmienić adres dostawy po złożeniu zamówienia?

Zmiana adresu dostawy jest możliwa tylko przed wysłaniem zamówienia. W celu zmiany adresu, prosimy o jak najszybszy kontakt z naszym działem obsługi klienta. Po wysłaniu zamówienia, nie jesteśmy w stanie zmienić adresu dostawy.

Czy mogę kupować produkty hurtowo?

Tak, oferujemy sprzedaż hurtową dla firm i przedsiębiorców. Aby dowiedzieć się więcej o warunkach hurtowych zakupów, prosimy o kontakt z naszym działem sprzedaży hurtowej poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie.